ОГОЛОШЕННЯ

https://amcu.gov.ua/povidomiti-pro-korupciyu/onlajn-forma-dlya-povidomlennya-pro-korupciyu

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

http://korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/pidpriyemnitstvo/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://korosten-rada.gov.ua/images/jkh/TARIFI.pdf

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://korosten-rada.gov.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/town-planning-documentation/

https://forms.gle/CL98reGifxvvVFFx6

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/anonsi-podiy/afisha.html
Календар

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech/ua/korosten/city
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
І Н Ф О Р М А Ц І Я про роботу архівного відділу за тиждень з 05.07.2021 р. по 09.07.2021 р.
8.07.2021

   І Н Ф О Р М А Ц І Я про роботу  архівного відділу за тиждень з 05.07.2021 р. по 09.07.2021 р.

  1. Прийнято громадян:  40
  2. Надійшло письмових звернень (заяв):   30
  3. Видано довідок всього (надіслано письмово):  25

4.Розглянуто номенклатурних справ підприємств, установ та організацій:  2         

5.  Надійшло документів обласного держархіву та місцевих організацій - 5

6.  Спільна робота із спеціалістами Коростенського управління Пенсійного фонду по перевірці архівних довідок по заробітній платі та трудового стажу громадян :

перевірено та складено відповідні акти перевірки – 4-х архівних довідок. 

7.  Надано консультації , щодо передачі документальних матеріалів в архівний відділ міськвиконкому ліквідованих підприємств, установ, організацій  - 3.  

8. Картування документів постійного терміну зберігання виконавчого комітету Коростенської міської ради 10 одиниць зберігання.