ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

http://www.korosten-rada.gov.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

http://korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/pidpriyemnitstvo/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

vidkrite-misto/

http://korosten-rada.gov.ua/osobistiy-priyom-gromadyan-v-rezhimi-videozvyazku/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://korosten-rada.gov.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/town-planning-documentation/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/novini-mista/plan-zahodiv-13288.html

http://korosten-rada.gov.ua/news/anonsi-podiy/afisha.html

https://www.auc.org.ua/

https://gromconsult.rada-kor.gov.ua/uk
Календар

http://korosten-rada.gov.ua/images/jkh/TARIFI_na_zhkp1.pdf

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

/transport-dozor
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Роз'яснення щодо порядку роботи веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»

РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ПОРЯДКУ РОБОТИ ВЕБ-ПОРТАЛУ
«ЗВЕРНЕННЯ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ»

   Користувачем Веб-порталу може бути будь-яка фізична особа, яка має намір подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяву або звернення, зареєструвалась на Веб-порталі і звертається з питань у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.
    Доступ до електронних послуг Веб-порталу здійснюється за допомогою особистого кабінету користувача. Реєстрація користувачів на Веб-порталі відбувається шляхом заповнення реєстраційної форми даними про прізвище, ім’я, по батькові користувача, його логін та адресу електронної пошти.
Після заповнення користувачем вказаної форми на електронну адресу, вказану при реєстрації, надходить тимчасовий пароль, який користувачем самостійно змінюється на постійний. Вхід до особистого кабінету користувача здійснюється із зазначенням відомого лише йому логіна та пароля.
     Зупинимось на тих послугах, які може отримати користувач за допомогою Веб-порталу.
Так, з використанням функціональних можливостей Веб-порталу користувач може:
     - заповнити заяву, передбачену Правилами державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, Правилами внесення змін до актових записів цивільного стану,їх поновлення та анулювання, Інструкцією з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, звернення для їх подальшого надсилання безпосередньо засобами Веб-порталу до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
      - надіслати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану скан-копії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів, їх поновлення та анулювання у форматі, придатному для роздрукування;
      - здійснити попередній запис на прийом до відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати та часу;
       - оплатити з використанням платіжних систем державне мито та послуги відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
        - отримати консультації працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану щодо надісланих через Веб-портал заяв та звернень.
     Після заповнення користувачем відповідної зави, звернення за допомогою Веб-порталу їм автоматично присвоюється реєстраційний номер.
      Про результати розгляду заяви або звернення відповідальним працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану надсилається повідомлення користувачу, що відображається в його особистому кабінеті.
       Звертаємо увагу, що відповідальність за достовірність даних, поданих до відділу державної реєстрації актів цивільного стану через Веб-портал несе користувач.
       Також наголошуємо, що подання до відділів державної реєстрації актів цивільного стану звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє користувача від необхідності його особистого звернення до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством у разі вітсутності у нього електронного цифрового підпису.
       У разі направлення заяви щодо державної реєстрації шлюбу користувачу необхідно не пізніше трьох робочих днів після отримання повідомлення про результати її розгляду звернутись особисто до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для підписання заяви.
      За результатами розгляду звернення щодо запису на прийом через Веб-портал до особистого кабінету користувача надсилається повідомлення у якому зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та контактний телефон особи, яка буде здійснювати прийом, а також дата та час прийому.