ОГОЛОШЕННЯ |
|
ПЕРЕЛІК
адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг
виконавчого комітету Коростенської міської ради
№ з/п |
Адміністративна послуга |
Суб'єкт надання адміністративної послуги |
Бланк заяви |
РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ |
|||
1 |
Державна реєстрація юридичної особи (крім громадського формування) |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
2 |
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
3 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
4 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
5 |
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (крім громадського формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування) |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
6 |
Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
7 |
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
8 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
9 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування) |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
10 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи (крім громадського формування) в результаті її ліквідації |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
11 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи (крім громадського формування) в результаті її реорганізації |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
12 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява щодо державної реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 5) |
13 |
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява щодо державної реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 5) |
14 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява щодо державної реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 5) |
15 |
Державна реєстрація фізичної особи – підприємця |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява щодо державної реєстрації фізичної особи - підприємця (форма 1) |
16 |
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява щодо державної реєстрації фізичної особи - підприємця (форма 1) |
17 |
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява щодо державної реєстрації фізичної особи - підприємця (форма 1) |
18 |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява щодо державної реєстрації фізичної особи - підприємця (форма 1) |
19 |
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, фізичної особи – підприємця) |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Запит Запит |
20 |
Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
21 |
Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява щодо підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (форма 6) |
РЕЄСТРАЦІЯ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ |
|||
22 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4) |
|
Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
|||
Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії |
|||
Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
|||
23 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4) |
|
24 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4)
|
|
25 |
Державна реєстрація рішення про виділ громадського формування |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
26 |
Державна реєстрація рішення про припинення громадського формування |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
|||
Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
|||
27 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського формування |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
28 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
|
29 |
Державна реєстрація припинення громадського формування в результаті його ліквідації |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4) |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації |
|||
30 |
Державна реєстрація припинення громадського формування в результаті його реорганізації |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4) |
31 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського формування |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 5) |
32 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 5) |
|
33 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського формування |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 5) |
34 |
Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи (форма 7) |
35 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи (форма 7) |
|
36 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи (форма 7) |
|
37 |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
38 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4) |
|
39 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4) |
|
40 |
Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування (форма 4) |
41 |
Державна реєстрація структурних утворень політичної партії, що не мають статусу юридичної особи |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи (форма 7) |
42 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи (форма 7) |
|
43 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи (форма 7) |
|
44 |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
|
45 |
Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації всеукраїнського статусу громадського об'єднання |
46 |
Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Заява щодо державної реєстрації всеукраїнського статусу громадського об'єднання |
47 |
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, |
Центрально – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
Запит Запит Запит |
РЕЄСТРАЦІЯ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО |
|||
48 |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав |
49 |
Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав |
50 |
Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав |
51 |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав |
52 |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав |
53 |
Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав |
54 |
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав |
55 |
Скасування рішення державного реєстратора |
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав |
56 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
Відділ організації надання адміністративних послуг виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав |
ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ |
|||
57 |
(у разі спливу тридцятиденного строку на звернення для вклеювання фотокартки) |
Коростенський районний відділ Управління Державної міграційної служби України в Житомирській області |
|
РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ |
|||
58 |
Реєстрація місця проживання особи |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується та роздруковується працівником Центру надання адміністративних послуг |
59 |
Реєстрація місця перебування особи |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується та роздруковується працівником Центру надання адміністративних послуг |
60 |
Реєстрація місця проживання малолітньої дитини |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується та роздруковується працівником Центру надання адміністративних послуг |
61 |
Зняття з реєстрації місця проживання особи |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується та роздруковується працівником Центру надання адміністративних послуг |
62 |
Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується та роздруковується працівником Центру надання адміністративних послуг |
63 |
Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання особи |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується та роздруковується працівником Центру надання адміністративних послуг |
64 |
Видача довідки про реєстрацію місця перебування особи |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується та роздруковується працівником Центру надання адміністративних послуг |
65 |
Видача довідки про період проживання на території, яка віднесена до зони гарантованого добровільного відселення |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується та роздруковується працівником Центру надання адміністративних послуг |
66 |
Видача інформаційної довідки про кількість зареєстрованих осіб за адресою |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Заява формується та роздруковується працівником Центру надання адміністративних послуг |
67 |
Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно – територіальних одиниць, зміни в адміністративно – територіальному устрої |
Відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
ПИТАННЯ ЗАХИСТУ ПРАВ ДІТЕЙ |
|||
68 |
Встановлення опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною та її майном |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
69 |
Затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
70 |
Затвердження висновку про доцільність поновлення батьківських прав |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
71 |
Надання висновку про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам дитини |
Служба у справах дітей |
|
72 |
Призначення законного представника малолітній (неповнолітній) дитині для вчинення нотаріальної дії |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
73 |
Надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, автомобіля, цінних паперів, земельної ділянки дитини |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
74 |
Надання дозволу на відчуження житла, у випадку права дитини на користування житловою площею |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
75 |
Надання дозволу на придбання нерухомого майна дитині |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
76 |
Надання дозволу на оформлення та отримання свідоцтва про право власності на земельну ділянку |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
77 |
Надання дозволу на припинення права на аліменти та передачі права власності на майно дитині |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
78 |
Надання рішення щодо розв’язання спору між батьками про визначення або зміни імені, прізвища, по –батькові дитини |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
79 |
Надання висновку щодо розв’язання спору між батьками про визначення місця проживання дитини |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
80 |
Надання висновку про способи участі одного з батьків у вихованні дитини
|
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
81 |
Надання дозволу на створення дитячого будинку сімейного типу та прийомних сімей |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальна за підготовку проекту рішення – служба у справах дітей) |
|
ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ |
|||
82 |
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
|
83 |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру |
|
84 |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
||
85 |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру |
|
86 |
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру |
87 |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
Заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру |
|
88 |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
Повідомлення про виявлення технічної помилки фізичною або юридичною особою |
|
89 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі: 1) витягу з Державного земельного кадастру про: землі в межах території адміністративно – територіальних одиниць обмеження у використанні земель 2) довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території) 3) викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) 4) копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі: 1) витягу з Державного земельного кадастру про: землі в межах території адміністративно – територіальних одиниць обмеження у використанні земель 2) довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території) 3) викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) 4) копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру витягів з документів, що створюються під час веденняДержавного земельного кадастру |
90 |
Видача довідки про: |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
Заява про надання |
91 |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
||
92 |
Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
|
93 |
Відділ у Коростенському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області |
||
94 |
Видача рішення про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ комунальної власності управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
95 |
Видача рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ комунальної власності управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
96 |
Видача рішення про затвердження технічної документації із землеустрою, проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ комунальної власності управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
97 |
Видача рішення про поновлення договору оренди земельної ділянки, договору сервітутного землекористування земельною ділянкою |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ комунальної власності управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
98 |
Видача рішення про передачу сформованої земельної ділянки на умовах оренди |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ комунальної власності управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
99 |
Видача рішення про безоплатну передачу земельної ділянки громадянам у приватну власність |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ комунальної власності управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
100 |
Видача рішення про встановлення права особистого строкового сервітуту на розміщення тимчасових споруд |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ комунальної власності управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
101 |
Видача рішення про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення, на якій розташований об’єкт нерухомого майна заявника |
Коростенська міська рада (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ комунальної власності управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
102 |
Постановка на облік осіб, які брали та беруть участь у проведенні антитерористичної операції, для отримання земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд |
Відділ комунальної власності управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
103 |
Видача висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради
|
|
ІНШІ ПИТАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ (МІСТОБУДУВАННЯ, БЛАГОУСТРІЙ, ЖИТЛО ТОЩО |
|||
104 |
Видача рішення виконавчого комітету про надання дозволу на встановлення обладнання дитячих та спортивних майданчиків на території міста Коростеня |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
105 |
Видача рішення виконавчого комітету про надання дозволу на підготовку вихідних даних на проектування об`єктів містобудування (містобудівних умов та обмежень, будівельного паспорта) |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
106 |
Видача рішення виконавчого комітету про надання та зміни адрес об’єктам нерухомого майна в місті Коростені
|
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
107 |
Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки |
Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
108 |
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
109 |
Видача рішення виконавчого комітету про надання дозволу на розробку комплексної схеми розміщення тимчасових споруд
|
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
110 |
Видача рішення виконавчого комітету про затвердження комплексної схеми розміщення тимчасових споруд |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
111 |
Видача рішення виконавчого комітету про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
112 |
Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди |
Відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
113 |
Укладання договору про пайову участь у розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури міста Коростеня |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальні за підготовку – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради, юридичний відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
114 |
Постановка осіб, які потребують поліпшення житлових умов, на квартирний облік при виконавчому комітеті Коростенської міської ради |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – юридичний відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
115 |
Постановка громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на соціальний квартирний облік при виконавчому комітеті Коростенської міської ради |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – юридичний відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
116 |
Видача ордеру на жиле приміщення |
Юридичний відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
117 |
Видача рішення про надання дозволу на укладення (продовження терміну дії) договору оренди жилого приміщення |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – юридичний відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
118 |
Видача довідки про перебування (не перебування) на квартирному обліку при виконавчому комітеті Коростенської міської ради |
Юридичний відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
119 |
Видача рішення про надання дозволу на переоформлення договору найму жилого приміщення |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – юридичний відділ виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
120 |
Приватизація державного житлового фонду
|
Відділ управління житловим фондом управління житлово –комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
121 |
Видача документів на реприватизацію житла |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку рішення – відділ управління житловим фондом управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
122 |
Реєстрація та видача охоронного свідоцтва на бронювання житла |
Відділ управління житловим фондом управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
123 |
Видача дозволу на відключення від мереж централізованого опалення та встановлення індивідуального опалення |
Коростенська міська рада (відповідальне за підготовку рішення – управління житлово – коммунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
124 |
Видача ордера на видалення зелених насаджень |
Управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
125 |
Видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою пов’язане з проведенням земляних та/або ремонтних робіт |
Інспекція з благоустрою міста при управлінні житлово – комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
126 |
Надання дозволу на проведення масових заходів, циркових вистав, зустрічей політичних партій, концертних програм, розміщення атракціонів |
Відповідальний за підготовку розпорядження міського голови – відділ культури і туризму виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
127 |
Погодження проведення масових заходів представниками осередків політичних партій та громадських об’єднань міста (збори, мітинги, походи і демонстрації) |
Відповідальний за підготовку розпорядження міського голови – відділ з питань внутрішньої політики, організаційної роботи та контролю виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
128 |
Погодження режиму роботи об’єктів побутового, торговельного та торгово – виробничого призначення на території міста Коростеня |
Відділ регулювання торгівлі та побутового обслуговування управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради, виконавчий комітет Коростенської міської ради |
|
129 |
Погодження на здійснення сезонної, одноразової, виїзної (виносної) торгівлі у місті Коростені |
Відділ регулювання торгівлі та побутового обслуговування управління економіки виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
130 |
Видача копії рішення (витягу з рішення) виконавчого комітету Коростенської міської ради, прийнятого протягом останніх 5 років, за запитом |
Загальний відділ, відділ архітектури та містобудування, юридичний відділ, служба у справах дітей, фінансове управління, управління житлово – комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
131 |
Видача копії рішення, витягу з рішення, витягу з протоколу сесії, засідання постійної комісії Коростенської міської ради (протягом останніх 5 років) за запитом |
Відділ організаційного забезпечення діяльності міської ради виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
ДОКУМЕНТИ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ |
|||
132 |
Коростенське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області |
||
133 |
Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; |
Коростенське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області |
|
134 |
Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин |
Коростенське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області |
|
135 |
Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
Виконавчий комітет Коростенської міської ради (відповідальний за підготовку проекту рішення – відділ архітектури та містобудування виконавчого комітету Коростенської міської ради) |
|
РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ* |
|||
136 |
Державна реєстрація народження |
Коростенський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрально –Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
137 |
Державна реєстрація смерті |
Коростенський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрально –Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
138 |
Державна реєстрація шлюбу |
Коростенський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрально –Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
139 |
Державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей |
Коростенський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрально –Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
140 |
Державна реєстрація зміни імені |
Коростенський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрально –Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
141 |
Внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання |
Коростенський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрально –Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) |
|
ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ** |
|||
142 |
Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради
|
|
143 |
Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради
|
|
144 |
Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати –героїня» |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
145 |
Прийняття рішення щодо соціального обслуговування особи територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
146 |
Видача довідки для отримання пільг інвалідам, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
147 |
Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
148 |
Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
149 |
Надання державної допомоги: 1) у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування 2) при народженні дитини 3) при усиновленні дитини 4) на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування 5) на дітей одиноким матерям |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
150 |
Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
151 |
Надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми –інвалідами |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
152 |
Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
153 |
Надання державної соціальної допомоги на догляд |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
154 |
Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
155 |
Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом I групи або за особою, яка досягла 80 – річного віку |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
156 |
Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
157 |
Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово – комунальних послуг |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
158 |
Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій та збройних конфліктів |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
159 |
Призначення одноразової грошової/ матеріальної допомоги інвалідам та дітям – інвалідам |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
160 |
Призначення одноразової компенсації: 1) сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою; 2) дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт; 3) батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
161 |
Видача направлення (путівки) інвалідам та/або дітям – інвалідам до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або органів соціального захисту населення (регіонального та місцевого рівнів) |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
162 |
Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів та дітей – інвалідів |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
163 |
Видача путівки на влаштування до будинку – інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці психоневрологічного інтернату дитячого будинку –інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку –інтернату |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
164 |
Установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги: 1) батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї 2) особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій) 3) членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни 4) учасникам війни 5) інвалідам війни 6) особам, які постраждали від торгівлі людьми 7) інвалідам та дітям – інвалідам |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
165 |
Забезпечення санаторно – курортним лікуванням (путівками): 1) інвалідів з дитинства та внаслідок загального захворювання 2) осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи інваліда війни 3) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань» 4) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно – курортним закладам |
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
166 |
Видача посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім`ї |
Відділ у справах сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту виконавчого комітету Коростенської міської ради |
|
ПОСЛУГИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ** |
|||
167 |
Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок прийому та обслуговування осіб в органах Пенсійного фонду) |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
168 |
Попередній запис на прийом до керівництва територіального управління Пенсійного фонду або керівників структурних підрозділів управління |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
169 |
Консультування щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, обліку осіб, що підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
170 |
Приймання замовлень на видачу повідомлень, довідок, виписок, інших документів з питань пенсійного забезпечення, сплати обов’язкових платежів, адміністрування яких здійснюється органами Пенсійного фонду, обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
171 |
Видача замовлених довідок, оригіналів трудових книжок |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
172 |
Допомога в заповненні анкети на виготовлення пенсійного посвідчення та здійснення її прийому |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
173 |
Видача пенсійного посвідчення |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
174 |
Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
175 |
Приймання документів для проведення попереднього розгляду з метою визначення права особи для призначення пенсії, її перерахунку |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
176 |
Приймання заяв про витребування документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсії |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
177 |
Приймання заяв та документів щодо переведення виплати пенсії за новим місцем проживання, виплати пенсії за довіреністю, зміни способу виплати пенсії, поновлення виплати пенсії, перерахунку призначених пенсій, встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною, виплати недоотриманої пенсії |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
178 |
Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду, надання допомоги в користуванні ними |
Коростенський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
|
ПОСЛУГИ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ** |
|||
179 |
Укладання/переукладання договорів на послуги водопостачання та водовідведення |
Коростенське комунальне підприємство «Водоканал» |
|
180 |
Надання інформації про нарахування плати та розрахунків за послуги з водопостачання та водовідведення |
Коростенське комунальне підприємство «Водоканал» |
|
181 |
Видача довідок |
Коростенське комунальне підприємство «Водоканал» |
|
182 |
Прийом заяв (звернень громадян), в тому числі про призначення пільг, про неякісне опалення, про від’єднання від системи централізованого опалення, при приєднання до системи централізованого теплопостачання тощо |
Комунальне підприємство теплозабезпечення |
|
183 |
Укладання договорів про надання послуги з постачання теплової енергії з індивідуальним споживачем |
Комунальне підприємство теплозабезпечення |
|
184 |
Надання роз’яснень щодо розмірів діючих тарифів, порядку нарахування оплати за постачання теплової енергії, надання роз’ясненьщодо проведення перерахунків за надані послуги та врахування в оплату сум пільг та сусидій |
Комунальне підприємство теплозабезпечення |
|
185 |
Видача довідок |
Комунальне підприємство теплозабезпечення |
|
186 |
Укладення договорів реструктуризації заборгованості за надані послуги |
Комунальне підприємство теплозабезпечення |
|