ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten-rada.gov.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

http://korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/pidpriyemnitstvo/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://korosten-rada.gov.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/town-planning-documentation/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/novini-mista/plan-zahodiv-13288.html

http://korosten-rada.gov.ua/news/anonsi-podiy/afisha.html

https://www.auc.org.ua/

https://gromconsult.rada-kor.gov.ua/uk
Календар

http://korosten-rada.gov.ua/images/jkh/TARIFI_na_zhkp1.pdf

/index.php?page=695

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

/transport-dozor

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Про роботу Управління житлово-комунального господарства
24.01.2020

Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради протягом 20 січня – 24 січня 2020 року

проведено наступні роботи:

  1.  Проводився розгляд заяв та підготовка відповідей на звернення громадян, установ і організацій, проводився особистий прийом громадян з питань ЖКГ.
  2. Збір та узагальнення інформації про роботу підприємств житлово-комунального господарства за 2019 рік.
  3. Участь у Церемонії підписання договорів, відповідно яким розпочинається проект використання відновлюваних джерел енергії для виробництва тепла в м. Білопілля, чеською компанією RSJ Investments та Словацьким товариством Народна енергетична (м. Київ).
  4. Участь у виробничій нараді комунальних підприємств.
  5. Контроль за утриманням та ремонтом об’єктів благоустрою;
  6. Контроль за проходженням  опалювального сезону.
  7. Підготовка проектів рішень виконавчого комітету.
  8. Розміщення оголошень у електронній системі публічних закупівель України ProZorro.
  9. Участь у засіданні постійно діючої Комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від систем централізованого опалення (теплопостачання).
  10. Участь у роботі семінару для голів ОСББ «Життєвий цикл багатоквартирного будинку».
  11. Підготовка звітів про виконання цільових програм за 2019 рік.
  12. Розміщення інформації про роботу комунальних підприємств на офіційному сайті міста та в соціальній мережі Facebook.
  13.  Працівниками технічного нагляду здійснювався контроль за виконанням робіт Комунальним виробничо-господарським підприємством,  а саме:

-             поточний ремонт площі біля міськвиконкому;

-             посипка доріг піскосумішшю на аварійно-небезпечних ділянках;

-             кронування дерев по вул. І.Франка;

-             вивіз сміття з кладовищ по вул. Котляревського, вул. С.Кемського;

-             вивіз сміття з парку «Древлянський»;

-             виконання електриками заявок по відновленню вуличного освітлення;

-             знімання ґрунту з зеленої зони по вул. Грушевського;

-             прибирання вулиць: С.Кемського, Шатрищанська, Шевченка, В.Сосновського;

-             профілювання дороги по вул. Кузьмінського, вул. Ковельська;

-             демонтаж Новорічних ялинок.

14. Відділом управління житловим фондом надані відповіді на вхідну кореспонденцію. Проводився прийом громадян з житлових  питань, та питань  приватизації. На звернення громадян, які мають право на приватизацію жилих приміщень видані свідоцтва на право власності. На звернення громадян видані  довідки про відсутність використаного права на приватизацію, та інші питання, що стосуються відділу. 

15. Працівниками інспекції з благоустрою міста виконано наступне:

- проведено обстеження вулиць: Селезньова, Ж. Кудакова,  1 Травня, Григорія Сковороди, Сосновського, Базарна площа, Грушевського, Шевченка, Мельника, Героїв Чорнобиля, Ш. Алейхема, Коротуна, парк «Древлянський», привокзальна площа. При цьому перевірено наявність  сміттєзвалищ в районі цих вулиць, стан автобусних зупинок та контейнерних майданчиків;

 - проведено обстеження ділянок, на яких планується порушення дорожнього покриття з видачею дозволів КП «Водоканал» та КП «Теплозабезпечення»

- проведено перевірку контейнерних майданчиків, по вул. Шевченка, 11, Грушевського, 31, 39, вул. Гастелло, 28, Ш. Алейхема, 100/2;

- проведено перевірку санітарного стану автобусних зупинок по вул. Білокоровицьке шосе, вул. Селезньова;

- проведено перевірку прилеглої території торгівельного майданчика по вул. Базарна площа, Привокзального ринку на наявність сміття на прилеглих територіях;

- проведено перевірку примусового демонтажу контейнера по вул. Коротуна, 5;

- проведено перевірку магазину по вул. Коротуна, 7, по скарзі голови ОСББ (проведено бесіду з власником вказано на недоліки та дано термін на їх усунення);

- проведено перевірку контейнерного майданчика по вул. Шевченка, 11;

- проведено перевірку парку «Древлянський»;

- проведено перевірку вул. Базарна площа, Привокзальна площа, вул. Базарна, вул. Шевченка, вул. Героїв Чорнобиля, вул. Сосновського, вул. Грушевського на наявність сміття (власникам вказано на недоліки);

- проведено перевірку місця стихійного звалища по вул. 1 Травня (кінцева зупинка);

- підготовлено журнали по Охороні праці та пожежної безпеки. Проведено інструктажі;

- взято участь в роботі адміністративної комісії;

 -  проведено прийом громадян, підготовлено відповіді на листи  та скарги громадян,   робота с документами.