ОГОЛОШЕННЯ

/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/

/gromada/

/investment-korosten/

/korosten-istoriko-turistichniy-tsentr/

http://www.korosten-rada.gov.ua/zahodi-spryamovani-na-pokrashchennya-stanu-dovkillya/

https://www.youtube.com/channel/UCMS1WMTqy0CG2B-HsecQssQ/live

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/energetichniy-menedzhment/

http://korosten-rada.gov.ua/zhitlovo-komunalne-gospodarstvo/mistobuduvannya-ta-arhitektura/town-planning-documentation/

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/mizhnarodni-programi-rozvitku/meri-za-ekonomichne-zrostannya-/

https://my.matterport.com/show/?m=DRADJK3pEsa

http://korosten-rada.gov.ua/news/novini-mista/plan-zahodiv-13288.html

http://korosten-rada.gov.ua/news/anonsi-podiy/afisha.html

https://www.auc.org.ua/

https://gromconsult.rada-kor.gov.ua/uk
Календар

http://korosten-rada.gov.ua/images/jkh/TARIFI_na_zhkp.pdf

/index.php?page=695

http://www.korosten-rada.gov.ua/ekonomichniy-rozvitok/transportniy-kompleks-mista/avtomobilniy-transport/perevezennya-pasazhiriv-avtobusami-v-rezhimi-marshrutnogo-taksi/grafiki-ruhu-avtotransportu/

https://city.dozor.tech

http://www.drv.gov.ua
Погода
Загружаем курс доллара от minfin.com.ua…
Сьогодні відбувся особистий прийом громадян міським головою Володимиром Москаленком
15.02.2019

Відкритість влади передбачає наявність постійного діалогу між її представниками і громадою, яка прагне бути почутою. Відкритість влади забезпечує Закон України «Про звернення громадян», який зобов’язує керівників органів державної та місцевої влади проводити особисті прийоми громадян, а кожному громадянину надає право такою можливістю скористатись.

Сьогодні відбувся особистий прийом громадян міським головою Володимиром Москаленком. Всього до очільника міста звернулося 14 осіб, в тому числі 4 колективних звернення.

Чимало звернень стосувалось питань  щодо  надання матеріальної допомоги  на лікування,  виплати субсидії і різного роду соціальних допомог, також  щодо вирішення  питань зміни керуючої компанії, кронування дерев, відновлення чорнобильського посвідчення, встановлення автобусної зупинки, забезпечення житлом медичних працівників тощо. Жодне із порушених питань  не залишилося без належної уваги та детального роз’яснення. На всі клопотання заявники отримали вичерпні відповіді.