Головна
|
Мапа сайту
|
Контакти
|
Написати нам
ОГОЛОШЕННЯ
23 Березня 2020
Перелік телефонів для організації прийому фізичних та юридичних осіб з нагальних питань, що належать до компетенції органів місцевого самоврядування
Перелік телефонів для організації прийому фізичних та юридичних осіб з нагальних питань, що належать до компетенції органів місцевого самоврядування
22 Травня 2020
Віртуальна платформа емоційної підтримки з протидії COVID-19
Віртуальна платформа емоційної підтримки з протидії COVID-19
14 Серпня 2020
Інтерактивна веб-платформа "Відкрите місто"
Відділ цифрових технологій виконавчого комітету інформує
4 Грудня 2020
24 грудня 2020 року - 2 сесія Коростенської міської ради VIII скликання
24 грудня 2020 року о 10-й годині в залі засідань міської ради скликається 2 сесія Коростенської міської ради VIII скликання
8 Грудня 2020
Укрпошта та програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили проект Е-export school
Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили проект E-export school, в рамках якого безкоштовно надають всі необхідні матеріали для легкого та швидкого старту он-лайн-експорту.
15 Грудня 2020
Графік засідань постійних комісій Коростенської міської ради
Графік проведення засідань постійних комісій Коростенської міської ради VIIІ скликання
13 Січня 2021
14 січня 2021 року скликається позачергова 3 сесія Коростенської міської ради VIIІ скликання
14 січня 2021 року о 14-й годині в залі засідань міської ради скликається позачергова 3 сесія Коростенської міської ради VIIІ скликання
Новини
Про місто
Історико-географічна довідка
Символіка міста
Міста-партнери
Громадські організації міста
Почесні громадяни міста
Міський голова
Привітання Коростенського міського голови
Біографічна довідка
Передвиборча програма
Контактні дані
Звіт міського голови за 2015 рік перед територіальною громадою міста
Звіт міського голови за 2016 рік перед територіальною громадою міста
Звернення до міського голови
Звіт міського голови за 2018 рік перед територіальною громадою міста
Звіт міського голови перед територіальною громадою міста за 2019 рік
Міська рада
Секретар міської ради
Відділ організаційного забезпечення діяльності міської ради
Депутатський корпус
Закріплення депутатів Коростенської міської ради VIIІ скликання за округами
Документи
Органи самоорганізації населення
Історична довідка. Склад міської ради.
Виконавчі органи міста
Виконком Коростенської міської ради
Заступники міського голови
Управління та відділи
Запобігання проявам корупції
Проходження перевірки згідно із Законом України "Про очищення влади"
Економічний розвиток
Міський бюджет
Рейтинг інституційної спроможності і сталого розвитку малих та середніх громад України від Регіонального центру економічних досліджень та підтримки бізнесу
Промисловий комплекс міста
Підприємництво
Транспортний комплекс міста
Система паркування в місті Коростені
Торгівля, побут, громадське харчування
Енергетичний менеджмент
Міжнародні програми розвитку
Бренд Коростень
Центр надання адміністративних послуг
Інформація про Центр надання адміністративних послуг
Перелік адміністративних послуг
Центр надання адміністративних послуг
Контакти
Графік роботи
Структура Центру надання адміністративних послуг
Нормативно-правова база
Новини
Електронні сервіси
Соціальні послуги (УПСЗН) онлайн
Призначення житлової субсидії
Призначення допомоги при народженні дитини
Допомога ФОП
Муніципальна няня
Міське господарство
Житлово-комунальне господарство
Благоустрій міста
Містобудування та архітектура
Житлова політика
Результативні частини протоколів загальних зборів співвласників багатоквартирних будинків з визначення управителя
ОСББ
Соціальна сфера та праця
Cоціальний захист
Охорона праці
Молодіжна політика
Охорона здоров’я
Культура
Фізична культура і спорт
Освіта
Ринок праці
Оплата праці
Безперешкодний доступ
Безпека життєдіяльності
Відкриті дані міста
Державні органи влади
Державні органи влади
Фонди соціального страхування
Коростенський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області
Коростенський ВП ГУНП в Житомирській області
Коростенське управління ГУ ДФС у Житомирській області
Коростенське відділення обслуговування громадян (Сервісний центр Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області)
Сторінка споживача
Гаряча лінія для споживачів
Довідник споживача
Новини
Законодавство про захист прав споживачів
Права споживача
Освіта споживача
Видання
Громадські організації
Портал споживача
ПРООН в Коростені
Підтримка підприємництва
Проект "Місцевий розвиток, орієнтований на громаду"
Охорона довкілля
Регуляторна політика
Порядок прийняття регуляторних актів
Проекти регуляторних актів
Регуляторні акти, які регулюють земельні питання в місті Коростені.
Регуляторні акти, які регулюють питання стосовно Зборів, Податків, Ставок, Пільг, Торгівлі та сплати інших коштів до місцевого бюджету.
Регуляторні акти, які регулюють питання житла, та іншої власності у місті Коростені (продаж, оренда, оцінка та інше).
Регуляторні акти, які регулюють питання реклами в місті Коростені.
Регуляторні акти, які регулюють питання благоустрою у місті Коростені.
Регуляторні акти, які регулюють інші питання.
Про затвердження плану діяльності Коростенської міської ради та її виконавчого комітету з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік
Засоби масової інформації
Децентралізація - це стратегія успіху
Бюджет участі
Кабінет мешканця
Е-Демократія
Конкурсний відбір на службу в органи місцевого самоврядування
ЕКОЛОГІЧНІ ПРОЕКТИ
"Чисте місто."НІ"- сміттю"
Кодекс етики
Реєстр вулиць та провулків міста Коростеня
Комунальне майно
Земельні відносини
Комунальна власність
Про відділ
Інформація про роботу відділу
Коростенська міська територіальна виборча комісія
Публічні закупівлі
Календар
Погода
Загружаем
курс доллара
от minfin.com.ua…
Рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 24.03.2017 року
← Назад
Приносимо свої вибачення - даний розділ не доступний на даний момент.
Файли до розділу:
№123 Про організацію робіт з благоустрою міста в 2017 році
- 122 Кб
додаток 1 до рішення №123
- 190 Кб
додаток 2 до рішення №123
- 167 Кб